Saturday, 11 June 2011

warna-warni prom!

Assalamualaikum dan salam sejahtera,


                     Malam 10/6/2011 merupakan kenangan terindah buat diriku dan sahabat yang lain. Malam yang penuh warna-warni bukan sahaja dari segi cantiknya Hotel Sheraton KL, tetapi juga meriah dengan gelak tawa pelajar KYUEM. Malam yang menguji kesabaran kami untuk ke hotel memandangkan ada kesesakan jalan raya. Malam yang sungguh mengenyangkan kerana pencuci mulut yang sangat sedap tahap 'excellento', 'marvellous' dan 'fantastico'! Deng2, itulah malam 'Tangled Prom Night'.hehe.



                        Tiba-tiba, bila tengok semua gambar balik, macam sedih plak. lagi seminggu je lagi nak jumpe dowg, nak gelak-gelak ngn dowang, nak makan sama-sama kat DH, dan semua la.hmm..cepatnya 2 tahun berlalu. Bak kata pepatah, tiap-tiap pertemuan pasti ada perpisahan. tak pe2, insyaAllah ade rezeki kte jmpe kat UK/Ireland. Bak kata Finaz:, "you have to bear with me for 5 years" .hehe..sampai di sini saja coretan saya..haha..(teroknya ayat) isk2..

P/S: kenapa la mimpi kau pakai suit hitam?
                        
                  
                      
               

3 comments:

  1. uiks?? PS tu utk sape?? hahahaha

    ReplyDelete
  2. cantikkkk !!! ^_^
    nie mmg ikut tema nie.

    ReplyDelete